Ahol az elegencia, az üzleti hatékonyság és a kényelem találkozik
kezedben a jövő
Mi is pontosan az ACE - Üzleti Névjegy?
Az ACE - Üzleti Névjegy egy innovatív, teljesen digitális névjegykártya platform, amely kifejezetten cégek számára készült. Ez a modern megoldás nemcsak a céged pozitív megítélését segíti elő, hanem hozzájárul a fenntarthatósághoz is, hiszen a hagyományos, papír vagy műanyag alapú névjegyekkel ellentétben egy környezetbarát alternatívát kínál. A digitális névjegykártya használatával egy igazi "váó" élményt teremtesz a partnereidben, és még a kapcsolattartás/kapcsolatteremtés hatékonyságát is jelentősen növeled. A platform lehetőséget biztosít NFC és QR kódok használatára, így a névjegyek megosztása rendkívül egyszerű és gyors. Ezen felül a digitális formátum lehetővé teszi, hogy folyamatosan frissítsd az kapcsolattartási adatokat, így mindig naprakész adatokat használnak a partnereid és ezáltal te is.
Megosztás egyetlen érintéssel
A megosztás történhet NFC segítségével és a QR kód leolvasásával.
Az ACE - Üzleti Névjegy alkalmazással, rendkívül egyszerű a névjegycsere: az alkalmazásba belépve megérintjük a középen látható megosztás gombot, és ha a fogadó félnél nyitva van az applikáció, az eszközök összeérintésével megjelenik nála a névjegykártyánk, amit akár a telefon névjegyzékébe is elmenthet.
Fontos megjegyezni, ha a fogadó fél telefonján nincs internet (offline módban van), az alkalmazás néhány információt kivéve mindent át küld! (A képek és a közösségi elérhetőségek nem kerülnek elküldésre, mindaddig míg a partner eszköze újra online nem lesz, ugyanis akkor ezek az adatok is átküldésre kerülnek, automatikusan.)
Abban az esetben, ha a fogadó fél nem rendelkezik ACE - Üzleti Névjegy alkalmazással, csak meg kell mutatnunk neki a QR kódunkat, amit leolvasva megnyílik a böngészőjében a digitális névjegykártyánk, ahonnan egy érintéssel le tudja menteni, egyenesen a telefonkönyvébe.
Ügyféltér - Minden kártya egy helyen
Na de, hogyan lehet kezelni minden kolléga digitális névjegykártyáját?
Az adminisztrációs felület (Ügyféltér) lehetőség biztosít, hogy kezelhessük a cégünkhöz tartozó névjegykártyákat és az ahhoz tartozó adatokat. Ez a felület biztosítja az egyszerű és átlátható kezelhetőséget.
Ezen a felületen tudunk felvenni új névjegykártyát (amennyiben még nem értük el a csomagban meghatározott maximális névjegykártya számot) vagy törölni. Megadhatjuk cégünk közösségi média linkjeit (linkedin, youtube, twitter, facebook, stb.), illetve a cég arculatához igazíthatjuk a névjegykártyák megjelenését (cég logó, cég színei, kártya dizájn stb.).
Nyomon követhetünk statisztikai mutatókat (pl.: melyik közösségi elérhetőségünket milyen számban nyitották meg), különböző a névjegyeket érintő műveletek hajthatunk végre (exportálás, tömeges létrehozás).
Ez még csak a töredéke amit a platform kínál neked...
Miért válaszd az ACE - Üzleti Névjegyet?
- Nem kell többé papírral vagy műanyag kártyákkal bajlódni: Minden adatod digitálisan, gyorsan kezelhető! 📉✂️
- Nincs újranyomtatási díj: Ha bármilyen adat változik, egyszerűen frissítheted anélkül, hogy új kártyát kellene rendelni. 💳🔄
- Munkavállaló váltás? Exportáld a gyűjtött névjegyeket, töröld a régi kártyát, és már készítheted is az új munkatárs névjegyét! Nincs kidobott kártya, nincs kidobott pénz. 💼📂
- Adatfrissítés egyszerűen: Ha egy munkavállaló telefonszáma vagy pozíciója változik, a frissített adatok automatikusan frissülnek minden partnernél, aki használja az ACE - Üzleti Névjegy platformot. 🔄📞
- Biztonságos és tartós: A digitális névjegy nem kerül a kukába, és ha elhagyod a telefont, egyszerű jelszócserével biztosíthatod, hogy ne kerüljön illetéktelen kezekbe. 🔐📱
- Stílusos és környezetbarát: Garantáljuk, hogy névjegyed mindig elegáns és praktikus marad, miközben hozzájárulsz a környezet védelméhez! 🌍✨