fbpx
Ace - Üzleti Névjegy

Mi is pontosan az ACE - Üzleti Névjegy?

Az ACE - Üzleti Névjegy egy innovatív, teljesen digitális névjegykártya platform, amely kifejezetten cégek számára készült. Ez a modern megoldás nemcsak a céged pozitív megítélését segíti elő, hanem hozzájárul a fenntarthatósághoz is, hiszen a hagyományos, papír vagy műanyag alapú névjegyekkel ellentétben egy környezetbarát alternatívát kínál. A digitális névjegykártya használatával egy igazi "váó" élményt teremtesz a partnereidben, és még a kapcsolattartás/kapcsolatteremtés hatékonyságát is jelentősen növeled. A platform lehetőséget biztosít NFC és QR kódok használatára, így a névjegyek megosztása rendkívül egyszerű és gyors. Ezen felül a digitális formátum lehetővé teszi, hogy folyamatosan frissítsd az kapcsolattartási adatokat, így mindig naprakész adatokat használnak a partnereid és ezáltal te is.

Megosztás egy érintéssel

Megosztás egyetlen érintéssel

A megosztás történhet NFC segítségével és a QR kód leolvasásával. Az ACE - Üzleti Névjegy alkalmazással, rendkívül egyszerű a névjegycsere: az alkalmazásba belépve megérintjük a középen látható megosztás gombot, és ha a fogadó félnél nyitva van az applikáció, az eszközök összeérintésével megjelenik nála a névjegykártyánk, amit akár a telefon névjegyzékébe is elmenthet.

Fontos megjegyezni, ha a fogadó fél telefonján nincs internet (offline módban van), az alkalmazás néhány információt kivéve mindent át küld! (A képek és a közösségi elérhetőségek nem kerülnek elküldésre, mindaddig míg a partner eszköze újra online nem lesz, ugyanis akkor ezek az adatok is átküldésre kerülnek, automatikusan.)

Abban az esetben, ha a fogadó fél nem rendelkezik ACE - Üzleti Névjegy alkalmazással, csak meg kell mutatnunk neki a QR kódunkat, amit leolvasva megnyílik a böngészőjében a digitális névjegykártyánk, ahonnan egy érintéssel le tudja menteni, egyenesen a telefonkönyvébe.

Ez mind jár neked

Ügyféltér - Minden kártya egy helyen

Na de, hogyan lehet kezelni minden kolléga digitális névjegykártyáját?
Az adminisztrációs felület (Ügyféltér) lehetőség biztosít, hogy kezelhessük a cégünkhöz tartozó névjegykártyákat és az ahhoz tartozó adatokat. Ez a felület biztosítja az egyszerű és átlátható kezelhetőséget.

Ezen a felületen tudunk felvenni új névjegykártyát (amennyiben még nem értük el a csomagban meghatározott maximális névjegykártya számot) vagy törölni. Megadhatjuk cégünk közösségi média linkjeit (linkedin, youtube, twitter, facebook, stb.), illetve a cég arculatához igazíthatjuk a névjegykártyák megjelenését (cég logó, cég színei, kártya dizájn stb.).

Nyomon követhetünk statisztikai mutatókat (pl.: melyik közösségi elérhetőségünket milyen számban nyitották meg), különböző a névjegyeket érintő műveletek hajthatunk végre (exportálás, tömeges létrehozás).

Ez még csak a töredéke amit a platform kínál neked...

Az ACE - Üzleti Névjegy szolgáltatás igénybevételével nem csak egy szolgáltatást kapsz, hanem egy egész új világ nyílik meg az üzleti kapcsolatok kezelésében, ahol az elegancia és a kényelem találkozik.
Amit tőlünk kapsz: