Gyakran ismételt kérdések
Összegyűjtöttük az ACE - Üzleti Névjegy digitális névjegykártya platformmal kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdéseket annak érdekében, hogy segítsünk másoknak is megtalálni a választ, és érthetőbbé tegyük mindenki számára a szolgáltatás működését. Ha további kérdéseid merülnének fel, ne habozz kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálatunkkal. Hozzáértő csapatunk mindig rendelkezésedre áll, hogy részletes válaszokat adjon a felmerülő kérdésekre, és segítsen neked minden lépésben, hogy teljes mértékben kihasználhasd a szolgáltatás nyújtotta lehetőségeket!
Regisztráció
Hol tudok regisztrálni?
A weboldalon ki kell tölteni a "regisztrációs űrlapot". (IDE kattintva elérheted) Ez után mindent e-mailben fogunk ismertetni.
Kötelező a regisztráció?
Amennyiben szeretnéd igénybe venni a szolgáltatást, igen kötelező. Illetve mivel csak cégek számára elérhető a szolgáltatás, ezért elengedhetetlen a regisztráció.
Hogyan működik a szolgáltatás?
A regisztráció menete nem bonyolult. A weboldalon ki kell tölteni a "regisztrációs űrlapot" (IDE kattintva elérheted), majd kolégánk visszajelzése után (kb 1 munkanap), valamint a díjbekérő sikeres befizetését követően (ingyenesnél nem) használható a szolgáltatás.
Az Ügyféltér webfelületet az emailben elküldött linken tudod megnyitni, majd sikeres bejelentkezés után a névjegykártyákat már létre is hozhatod is.
Az alkalmazás letölthető a Play áruházból és hamarosan az App Store-ból. Letöltés után a létrehozott névjegykártya adataival tudsz belépni az alkalmazásba.
Magánszemélyként is tudok regisztrálni?
Nem, ez a szolgáltatás csak cégek számára elérhető.
Milyen előnnyel jár ha regisztrációkór megadom az ajánlói kódot?
Ha már egy meglévő ügyfelünk ajánlotta az ACE - Üzleti Névjegy platformot és az általa megadott ajánlókódot megadod a regisztráció során, akkor mindketten kaptok ajándékba 1 hónap előfizetést, te a megrendelt csomag, Ő pedig a jelenlegi előfizetéséhez tartozó csomag mellé. Amennyiben ingyenes csomagot választasz, nincs lehetőséged megadni ajánlókódot, így az ajánlással járó ajándék sem jár.
Mikortól lesz aktív a hozzáférésem?
A hozzáférésed aktiválását és a bejelentkezéshez szükséges adatok elküldését a díjbekérő kiegyenlítésétől számítótt 1 munkanap alatt megküldjük részedre, hogy mihamarabb megkezdhesd a szolgáltatás használatát.
Megkaptam a bélépéshez szükséges adatokat. Hova tudok belépni velük?
A sikeres regisztráció tárgyú emailben elküldött, a belépéshez szükséges adatokkal, az ügyféltérre tudsz belépni, aminek az elérését szintén ez az email tartalmaz. Fontos megjegyezni, hogy az alkalmazásba ezekkel az adatokkal nem lehet belépni! Ahhoz létre kell hozni a névjegyedet az ügyféltér felületén!
Költségek - Csomagok
Ingyenes a szolgáltatás?
A repertoárban elérhető egy ingyenes csomag is ami egy névjegykártya lehetőséget foglal magában, viszont ez a csomag nem tartalmaz számtalan kényelmi funkciót. További információért keresd fel a csomagok menüpontot (IDE kattintva is elérheted)
Vannak rejtett költségek?
A kiválasztott csomag árán felül semmilyen plusz költség nincs. Az alkalmazás és a kezelőfelület teljesen ingyen használható, mint ahogy a korlátlan névjegykártya megosztás is.
Alkalmazás
Kell fizetni az alkalmazásért?
Nem kell, az alkalmazás teljesen ingyen jár a csomagjaink mellé, mint ahogy az adminisztrációs felület is.
Hogyan oszthatom meg a névjegyemet?
Első lehetőségként használhatod (amennyiben a telefonod is támogatja) az NFC megosztási lehetőséget. Ekkor a főképernyőn megérinted a logót majd kiiírja a telefonod, hogy tartsd közel a másik eszközhöz a megosztásért.
Második lehetőség (ez van akkor is ha a telefonod nem támogatja az NFC-t) a QR Kóddal tőrténő megosztás. Ekkor mutasd fel a QR Kódodat és a másik eszközön a "QR Kód beolvasása" opcióval azonnal leolvasható.
Azokkal is meg tudom osztani a névjegyemet akiknek nincs alkalmazása?
Igen! Csak mutasd fel neki a QR kódodat és kérd meg Őt, hogy olvassa be a telefonjával. A beolvasást követően a böngészőjében megjelenik a digitális névjegyed, amit a "Névjegy mentése" gombbal azonnal le tud menteni a telefonkönyvébe.
Nem támogatja az NFC-t a telefonom, mit tegyek?
Ha a telefonod nem támogatja az NFC technológiát akkor sincs semmi gond. Használd a QR kódos megosztási lehetőséget.
Nem tudok bejelentkezni az applikációba.
Ha nem sikerül bejelentkezni az applikációba, először mindenképpen győződj meg róla, hogy van-e internet a telefonodon. Ha ez megvan és még akkor sem sikerül a bejelentkezés, akkor kérdezd meg az Ügyfélteret kezelő kollegádat, hogy nem ő inaktiválta-e a névjegykártyádat. Ha még ezek után sem működne, akkor az Ügyfélteret kezelő kollegád tud hibajelentést beküldeni nekünk, amit mi mindenféleképpen kivizsgálunk.
Egyéb
Mitől zöldebb az ACE - Üzleti Névjegy mint más megoldások?
Nagyon egyszerű, nincs szükség fizikális kártyára, így nincs műanyag, papír, bambusz és egyéb csoda anyag felhasználás amik csak az ökológia lábnyomunkat növelnék. Sőt nincs festék és különböző vegyi anyagok felhasználása sem. Helyette kapsz egy olyan elegáns és hatékony alkalmazást aminek a használatával még spórolsz is.
Mi történik ha megváltozik a munkavállalóm valamilyen adata?
Ha az adminisztrációs felületen megváltoztatod valamelyik névjegykártya adatát, akkor nem kell attól félned, hogy a partnereknek a már elavult elérhetőségek lesznek meg, mert az alkalmazás minden változást lekövet. Így ha megváltozik például a egy telefonszám akkor az összes partnernél frissül automatikusan akinek az-az adott névjegy szerepel a telefonjában. (Ellentétben a hagyományos névjegykártyákkal szemben.)
Minden adatot meg tudok változtatni a névjegykártyán?
Majdnem mindet, ugyanis az email címet és a nevet nem lehet megváltoztatni. Ha változik az email cím vagy a munkavállaló neve, akkor neki új kártyát kell készítened.
Hol találom meg a saját ajánlókódomat?
Az Ügyféltér felületen, bejelentkezést követően a bal felső sarokban elhelyezkedő cég adatok alján. Közvetlenül az email cím alatt. Fontos mejegyezni, hogy ajánlókód csak azoknak a cégeknek jelenik meg akik nem az ingyenes csomagban vannak.