Általános Szerződési Feltételek
Értelmező rendelkezések
Szolgáltató: CodeBurn Bt. (székhely 4032 Debrecen, Jerikó utca 12 6/37 Cg.: 09-06-016762 Adószám: 29207639-2-09)
Ügyfél: Az Ügyfél olyan jogi személy vagy cég, amely rendelkezik érvényes magyar adószámmal, és a Szerződés keretében jogot szerez a szoftver előfizetésére és használatára. Az adószám az adóhatóság által kibocsátott azonosító szám, amely lehetővé teszi az Ügyfélnek az adózási kötelezettségek teljesítését és az állami adózással kapcsolatos jogszabályoknak való megfelelést. Az Ügyfél, mint jogi személy vagy cég, felelős a Szerződés feltételeinek betartásáért, beleértve az előfizetési díjak fizetését és a szoftver használatának szabályainak betartásáért.
Előfizetési időszak: Az előfizetési díj az az összeg, amit az előfizető rendszeres időközönként (havi vagy éves) fizet az ACE – Üzleti Névjegy használatáért a Szolgáltatónak. Az előfizetési díj kiegyenlítése az előfizetési időszak megelőzően esedékes.
Szolgáltatás: ACE – Üzleti Névjegy üzleti névjegy szoftver és a szoftverekhez kapcsolódó szolgáltatások.
Bevezető
Ezen Szoftver Előfizetési Szerződés (a továbbiakban: „Szerződés”) az Ügyfél és a Szolgáltató között jön létre, és szabályozza az ACE – Üzleti Névjegy által nyújtott üzleti névjegy szoftver előfizetésének feltételeit és jogait.
1. Általános rendelkezések
1.1 Ezen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) vonatkoznak minden olyan jogviszonyra, amely a Szolgáltató által kínált Szoftverekre és az azokhoz kapcsolódó szolgáltatásokra vonatkozik, amelyeket az Ügyfél használ és vesz igénybe. A Szolgáltatások aktuális listája és leírása a Szolgáltató hivatalos honlapján (www.ace-app.hu) elérhető.
1.2 A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármikor, előzetes értesítés nélkül, módosítsa, fejlessze, bővítse vagy megszüntesse a Szoftverek és Szolgáltatások működését, tartalmát és funkcióit. Ezen kívül, a Szolgáltató jogosult arra, hogy bizonyos Szoftvereket és Szolgáltatásokat kivezessen vagy megszüntessen. Az érintett Ügyfelet a Szoftverek és Szolgáltatások kivezetéséről vagy megszüntetéséről a Szolgáltató 60 nappal előre értesíti elektronikus levélben. Továbbá, a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy olyan kiegészítő funkciókat és szolgáltatáscsomagokat ajánljon, amelyek díjfizetés ellenében igénybe vehetőek.
2. Előfizetés
2.1 Az Ügyfél elfogadja, hogy a Szolgáltatás csak előfizetés keretében érhető el, és kizárólag a jelen Szerződés keretében meghatározott módon használható.
2.2 Az előfizetés kezdetét a az első megrendelést követő első teljesítés időpontja határozza meg.
2.3 Az előfizetés típusa lehet havi vagy éves, amelyet az Ügyfél a megrendeléskor kiválaszthat.
3. Megrendelés
Az Ügyfélnek a Szoftverek megrendelésére az alábbi módokon van lehetősége.
3.1 Email-en történő megrendelés
Az Ügyfél megrendelheti az általa kiválasztott Szolgáltatást e-mailen keresztül. Az e-mailes megrendeléshez a Szolgáltató központi e-mail címét ([email protected]) használhatja. Miután az Ügyfél elküldte az e-mailes megrendelést, a Szolgáltató visszaigazolást küld az Ügyfél által megadott e-mail címre, és mellékel egy elektronikus díjbekérő számlát a megrendelt Szolgáltatásra vonatkozóan. A Szolgáltatás díját kizárólag banki átutalással lehet kiegyenlíteni. Miután a pénzügyi tranzakció feldolgozásra került, a Szolgáltató elküldi az Ügyfélnek az ügyféltér felülethez való belépéshez szükséges adatokat az Ügyfél által megadott e-mail címre.
3.2 Online megrendelés
Az Ügyfél a választott Szolgáltatást online megrendelheti a Szolgáltató hivatalos honlapján. A kívánt Szolgáltatást a megrendelés menüponton kiválaszthatja, majd a számlázási adatok megadása után van lehetősége az online megrendelésre. Az online megrendelés során a Szolgáltatás díját kizárólag banki átutalással lehet kiegyenlíteni. A sikeres megrendelés után a Szolgáltató elküldi a díjbekérőt az Ügyfél által megadott e-mail címre.
Az Ügyfél a megrendelés során minden esetben köteles az alábbi adatokat megadni a Szolgáltató részére:
– Cégbíróság által bejegyzett cégnév
– Cégbíróság által bejegyzett székhely
– Érvényes Magyar adószám
– Kapcsolattartó neve, telefonszáma, email címe
Az Ügyfél adatainak változásait haladéktalanul, de legkésőbb 3 munkanapon belül köteles bejelenteni a Szolgáltatónak. Az adatok változásának tényét pedig hitelt érdemlően kell igazolnia. Az ennek elmulasztásából eredő károkért a Szolgáltató mindennemű felelőssége kizárt.
3.3 A Szolgáltató nem köteles vizsgálni az Ügyfél képviseletében eljáró személy képviseleti jogosultságát, valamint képviseleti jogosultságának terjedelmét. Az Ügyfél képviseletében eljáró személy nyilatkozata minden körülmények között köti az Ügyfelet, melynek vonatkozásában a Szolgáltató mindennemű felelőssége kizárt.
3.4 A díjfizetést követően a Szolgáltató az Ügyfél által megadott e-mail címre megküldi a Szolgáltatás megvásárlásához kapcsolódó elektronikus számlát. Az Ügyfélnek lehetőséget biztosítunk a számla kinyomtatására, valamint elektronikus úton történő tárolására is. A számla kinyomtatása és tárolása kizárólag az Ügyfél felelőssége. Jelen ÁSZF elfogadásával az Ügyfél kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy részére a Szolgáltató a számlát a fenti módon állítsa ki és továbbítsa.
3.5 Az Ügyfél a Szolgáltató felé fennálló valamennyi fizetési kötelezettsége abban az időpontban minősül teljesítettnek, amikor az adott összeg a Szolgáltató bankszámláján hiánytalanul jóváírásra került.
3.6 Az Ügyfél a szolgáltatás használatának megkezdéséhez szükséges információt, a Szolgáltató a szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítését követő 1 munkanap alatt megküldi a megrendeléskor megadott kapcsolattartói adatokban szereplő email címre.
4. Felhasználási feltételek
4.1 A Szolgáltató az Ügyfélnek az előfizetési időszakban jogot ad a Szolgáltatás használatára a Szerződésben meghatározott módokon és korlátozásokkal.
4.2 Az Ügyfél kijelenti és elfogadja, hogy a Szolgáltatáshoz csak az előfizetési időszakban van hozzáférése, és az Szolgáltató fenntart minden szellemi tulajdont a Szolgáltatáshoz kapcsolódóan.
5. Fizetési feltételek
5.1 Az Ügyfél vállalja, hogy az előfizetési díjat a díjbekérő kiállításától számított 3 munkanapon belül és a választott előfizetési típusnak megfelelően fizeti az Szolgáltató részére.
5.2 Az előfizetési díj mértéke és fizetési gyakorisága az Ügyfél által kiválasztott Szolgáltatástól függ.
6. Szerződés lejárta és felmondás
6.1 A Szerződés határozatlan ideig érvényes, de mindkét fél jogosult azt bármikor írásban felmondani, a felmondási idő meghatározása nélkül.
6.2 Az Ügyfél elveszíti az Szolgáltatás használat jogát az előfizetés megszűnését követően.
7. Felelősség és garancia
7.1 A Szolgáltató nem vállal felelősséget az Szolgáltatás használatából eredő károkért vagy veszteségekért.
7.2 A Szolgáltató nem garantálja, hogy a Szolgáltatás 24/7 hibamentes lesz vagy minden egyéb igényt kielégít majd.
8. Adatvédelem és adatkezelés
8.1 Az Ügyfél elfogadja és kötelezi magát arra, hogy a Szolgáltatás használata során keletkezett adatokat a Szolgáltató adatvédelmi szabályzatával összhangban kezelheti.
8.2 A Szolgáltató köteles gondoskodni az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatok biztonságáról és az adatvédelmi előírások betartásáról a hatályos magyar adatvédelmi törvények és szabályozások alapján.
9. Szoftverfrissítések és karbantartás
9.1 A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Szolgáltatást időről időre frissítse vagy karbantartsa, beleértve a hibajavításokat és új funkciók hozzáadását is.
9.2 Az Ügyfél köteles lehetővé tenni a Szolgáltató számára a frissítések telepítését, és kötelezettséget vállal az aktuális szoftververzió használatára az Ügyfél számára a frissítés közzétételét követően.
10. Felmondás és szolgáltatások leállítása
10.1 Mindkét fél jogosult bármikor írásban felmondani a Szerződést, bármiféle indokolás nélkül. A felmondás hatályba lépése a Szolgáltatás ügyféltér felületen elhelyezett „Szolgáltatás felmondó” űrlap beküldésének ideje.
10.2 A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármikor és előzetes értesítés nélkül leállítsa vagy megszüntesse a szolgáltatást, ideértve az előfizetői hozzáférést is, a Szerződés bármely pontjának megsértése esetén.
11. Felek közötti viták
11.1 Az Ügyfél és a Szolgáltató kötelezik magukat arra, hogy minden, ezen Szerződéssel kapcsolatos vita vagy konfliktus esetén elsődlegesen békés módon próbálják meg rendezni.
11.2 Amennyiben a békés rendezés nem lehetséges, a Felek megállapodnak abban, hogy a vitákat a magyar bíróságok elé terjesztik be, a szerződéses viták helyi jogszabályai szerint.
12. Általános záradékok
12.1 Ezen Szerződés tartalmazza a Felek közötti teljes megállapodást, és semmiféle egyéb megállapodást, szóbeli vagy írásbeli megállapodást nem tartalmaz.
12.2 Ezen Szerződés bármely rendelkezésének vagy jogának semmisnek vagy jogtalannak nyilvánítása nem érinti a többi rendelkezés érvényességét vagy hatályát.
12.3 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket, az Ügyfél előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a Honlapon keresztül, vagy a Szolgáltatás használata során megjelenő rendszer üzenetben, illetve elektronikus levélben tájékoztatja. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően, a Szolgáltatás használatának megkezdésével válnak hatályossá az Ügyféllel szemben.
13. Egyéb szolgáltatások
13.1 Egyedi kártyastílus tervezés
Egyedi kártyastílus megrendelése esetén, a Szolgáltató jogosultá válik az Ügyfél által megadott grafikai elemek felhasználásával, grafika tervezési tevékenységet folytatni az Ügyfél részére. Egyedi kártyastílust megrendelni, a megrendeléskor megjelölt díj megfizetésével lehetséges.